І. Про себе:
1.Прізвище, ім’я, по батькові: Алєксєєнко
Ольга Олексіївна
2. Дата народження: 06.01.1969
3. Освіта: повна
вища, Харківський державний університет, 1995
4. Спеціальність:
географія
5. Спеціалізація:
раціональне
використання природних ресурсів та охорона природи
6. Кваліфікація:
географ,
викладач географії
7. Трудовий
стаж: 32 роки
8. Педагогічний стаж: 23 роки
9. Місце роботи:
Харківська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 36 Харківської міської ради Харківської
області
7. Термін роботи
в даному навчальному закладі: з 01 вересня 1986 року
8.
Кваліфікаційна категорія, звання: вища
9. есе «Моя
педагогічна філософія»: «Розвивати
дитину як неповторну індивідуальність, формувати творчий потенціал, прагнення
до самостійної пізнавальної діяльності» В.О.Сухомлинський
Робота вчителя –
це безперервна праця над собою протягом усієї педагогічної діяльності.
Вчитель, я
вважаю, – це професіоналізм, бездоганне знання предмета і методики викладання.
Складовими професіоналізму є спілкування з більш досвідченими колегами,
самоосвіта, читання і ретельне опрацювання спеціальної педагогічної літератури
та інше.
Вчитель – це,
безперечно, яскравість, виразність, артистизм, емоційність, це відвертість і
доброзичливість.
Справжні
педагоги - це фанати своєї справи.
Бути педагогом -
це не просто бути викладачем, вчителем чи вихователем, а бути видатною людиною.
Людиною, яка зможе захопити інших людей своїми ідеями.
Головна мета
вчителя - не лише добре знати свій предмет, а й мотивувати процес пізнання у
дітей.
Головні в моїй справі - діти як особистості, з власним баченням світу, зі
своїми інтересами, можливостями, почуттями.
Головні принципи - повага до іншого, визнання цінності людини як
особистості, визнання права кожного на свободу та розвиток.
Ось це дійсно моє, ось вони головні моменти в моєму педагогічному процесі:
Учень - центральна фігура.
Головне - діяльність пізнання, розвитку мислення.
Пріоритетним стає - самостійне придбання і застосування отриманих знань, а
не просто відтворення готових.
Головне для розвитку особистості - спільні роздуми, дискусії, дослідження,
відкритість і терпимість до протилежної думки.
Історія на досвіді показала, що освіта - одна з головних функцій людського
життя. І може бути, в якомусь сенсі, освіта зробило людину людиною; створило
умови для розвитку, для діалогу між поколіннями, щоб в подальшому примножити
людські можливості і здібності. А я, вчитель, повинна бути активним учасником
цього діалогу. І як же мій учень розпорядиться тією спадщиною, культурою і
цінностями, які йому дісталися, багато в чому залежить від мене, від моїх
вчинків, думок і від тих, хто сьогодні стоїть у шкільної дошки.
ЖИТТЄВЄ КРЕДО:
« Найвища наука життя – мудрість, а найвища
мудрість – бути добрим»
Г.
Тютюнник
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:
« Поставити справу так, щоб усе, що
підлягає вивченню, вивчалося легко, швидко, ґрунтовно»
Я.А.
Коменський
ІІ. Останні
курси підвищення кваліфікації:
Рік
|
Термін навчання
|
Напрям курсів
|
Форма навчання
|
Кількість годин
|
Назва та номер документу
|
2014
2018 |
03.03.2014
11.04.2014
22.01.2018- 16.02.2018 |
Географія.
Економіка
Географія. Економіка. Тематичний спецкурс "Викладання предмета Фінансова грамотність" |
Очна
Дистанційна
Заочна
Тематичний
спецкурс
Очна
Дистанційна
Заочна
Тематичний спецкурс
|
108 годин
18 годин
72 години
18 годин
82 години
12 годин
44 години
12 годин
|
Комунальний
вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»
Реєстраційний
номер № 55/1
Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»
Реєстраційний номер № 14/1
|
ІІІ. Публікації:
1. «Виховання екологічної культури на
уроках географії та в позаурочний час» (збірник статей ХНУ ім. В. Каразіна,
2009).
2. «Використання інформаційно-комунікаційних
технологій у школі. Розвиток науки і освіти в освітніх закладах України у
контексті Болонського процесу» (V Всеукр. наук.-метод. конф.: зб. тез - Сєвєродонецьк: ТІ СНУ ім.. В. Даля, 2011. –
85с.).
3. Навчально-практичний довідник
«Географія – повний курс» (видавництво ПП «Торсінг-плюс», 2012),
4.
«Воспитание
у учащихся интереса к учебно-познавательной деятельности средствами
современного урока» (матеріали міжнародної науково-методичної конференції
ХНАДУ, 2014).
5. «Проблеми і перспективи розвитку освіти.
Організація дистанційної освіти у загальноосвітній та вищій школі» (Всеукр.
наук.-метод. конф.: зб. тез - Таврійський
ДАТУ, 2015.
IV. Досягнення та перемоги
(2015 – 2016 навчальний рік)
ІІ етап (районний)
Всеукраїнської олімпіади з економіки
Учасник
|
Результат
|
Керівник
|
Румянцева Ольга 10-А
|
ІІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
І етап (районний)
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої
академії наук України з економіки
Учасник
|
Результат
|
Керівник
|
Радченко Артем 10-А
|
ІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
Результати участі команди
ХЗОШ № 36 у районному предметному турнірі юних географів 30.09.2015 року
Учасники
|
Результат
|
Керівник
|
Перепелиця Анна
10-А
Корнієнко
Валентин 11-А
Кірєєва
Світлана 11-А
Дуднєва
Олександра 11-А
|
ІІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
(2016 – 2017 навчальний рік)
Результати участі команди ХЗОШ № 36 у районному предметному турнірі юних географів
Учасники
|
Результат
|
Керівник
|
Перепелиця Анна 11-А
Мамєдов Еміль 11-Б
Борисевич Валерія 11-Б
Шевченко Олександр 9-Б
Гордієнко Ніка 9-Б
|
ІІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
Результати участі команди ХЗОШ № 36 у районному предметному турнірі юних економістів
Учасники
|
Результат
|
Керівник
|
Левченко Софія 11-Б
Шамаріна Ірина 11-А
Борисевич Валерія 11-Б
Мамєдов Еміль 11-Б
|
ІІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
ІІ етап (районний) Всеукраїнської олімпіади з економіки
Учасник
|
Результат
|
Керівник
|
Румянцева Ольга 11-А
Шамаріна Ірина 10-А
Заріцький Даніїл 10-А
Кривольцевич Анастасія 9-Б
Радоуцька Анна 9-Б
|
ІІІ м
ІІІ м
ІІІ м
ІІ м
ІІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
ІІ етап (районний) Всеукраїнської олімпіади з географії
Учасник
|
Результат
|
Керівник
|
Кравченко Віктор 8-Б
Перепелиця Анна 11-А
Мамедов Еміль 11-Б
Кривольцевич Анна 9-Б
|
ІІ м
ІІІ м
ІІІ м
ІІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
І етап (районний) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України з економіки
Учасник
|
Результат
|
Керівник
|
Шостенко Світлана 11-А
|
ІІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
(2017 – 2018 навчальний рік)
Результати участі команди ХЗОШ № 36 у районному предметному турнірі юних географів
Учасники
|
Результат
|
Керівник
|
Ханін Гліб 10-Б
Радоуцька Анна 10-Б
Кривольцевич Анастасія 10Б
Видря Єлизавета 10-Б
Гордієнко Ніка 10-Б
|
ІІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
Результати участі команди ХЗОШ № 36 у районному предметному турнірі юних економістів
Учасники
|
Результат
|
Керівник
|
Ханін Гліб 10-Б
Радоуцька Анна 10-Б
Кривольцевич Анастасія 10Б
Шевченко Олександр 9-Б
Гордієнко Ніка 10-Б
|
ІІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
ІІ етап (районний) Всеукраїнської олімпіади з економіки
Учасник
|
Результат
|
Керівник
|
Кривольцевич Анастасія 10Б
Видря Єлизавета 10-Б
|
ІІІ м
ІІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
ІІ етап (районний) Всеукраїнської олімпіади з географії
Учасник
|
Результат
|
Керівник
|
Кравченко Віктор 9-Б
Кривольцевич Анастасія 10Б
Ларіонов Костянтин 10Б |
ІІ м
ІІІ м
ІІІ м
|
Алєксєєнко О.О.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий